.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پویانمایی زندگی سردار شهید طوسی رونمایی مي شود
پویانمایی زندگی سردار شهید طوسی رونمایی مي شود

 معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلای مازندران گفت: امسال نخستین فاز انیمیشن و پویانمایی از زندگی شهید محمدحسن طوسی در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

به گزارش فارس از ساری، قاسم هاشمی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد دفاع مقدس مازندران که در استانداری مازندران تشکیل شد با بیان اینکه برگزاری مسابقه قرآن و حدیث کشور در مازندران کلید خورد، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از یک هزار وبلاگ در عرصه قرآن و حدیث داشته باشیم.

وی از برپایی جشنواره "فیلم 25 شماره دو" در هفته دفاع مقدس در استان مازندران خبر داد و تصریح کرد: جشنواره فیلم 25 شماره دو به موضوع‌های آسیب‌ها و تهدیدات نرم دشمن می‌پردازد.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس امسال مازندران در چهار نقطه تفرجگاهی و 16 نقطه ساحلی انجام می‌شود، گفت: ساخت انیمیشن از زندگی سرداران شهید مازندرانی در دستور کار قرار گرفت، امسال با ساخت نخستین انیمیشن از زندگی شهید محمدحسن طوسی، این اثر هنری در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه نهضت روشنگری و بصیرت‌افزایی در راستای پاسخ به شبهات دفاع مقدس در شهرهای استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلای مازندران از فضاسازی هفته دفاع مقدس در مازندران خبر داد و گفت: توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس موجب بالندگی نظام اسلامی می‌شود.

وی برپایی مراسم شب خاطره، اعزام راویان دفاع  مقدس، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی سپاه مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.